maanantai 28. syyskuuta 2009

Tunnari

Sain muutama päivä sitten Katilta oheisen ihanan ranskalaisen tunnarin :) Kiitokset Katille!!!

Tunnarin mukana tuli tehtävä, jossa täytyy paljastaa viisi asiaa itsestä. Mitähän tässä vuoden aikana ei olisi vielä selvinnyt...

1. Tunnarin kuvaan liittyen tulee ensimmäisenä mieleen, että suuri haaveeni on oppia ranskan kieli ja matkustaa Provenceen. Eri oppilaitoksissa on tullut opiskeltua vain saksaa, englantia ja tietysti toista kotimaista.

2. Minulla on kaksi kutsumanimeä. Vanhemmat, veli ja muut lähisukulaiset kutsuvat minua varsinaisella etunimelläni, mies, lapset, kaverit ym. jälkimmäisellä etunimellä. Myös itse käytän jälkimmäistä. Ekaluokalla meitä oli kolme lähes samannimistä tyttöä ja sain "uuden" nimen.

3. Olen toivoton myöhästelijä! Olen myöhässä melkein aina ja joka paikasta... On suunnaton ihme, jos joskus ehdin ajoissa jonnekin! Inhoan itsessäni tätä ominaisuutta, mutta en voi sille mitään! Toisinaan, kun olen melkein ehtimäisilläni, varmasti tapahtuu jotain itsestäni riippumatonta ja taas myöhästyn...

4. Jos olen hankkimassa jotain teknistä laitetta, tutkin ennen ostopäätöstä kaikenmaailman testit ja raportit. Käyttöohjeita en sitten viitsi vilkaistakaan...

5. Olen aina pelännyt ahtaita paikkoja, pimeää, mörköjä... Vasta Neiti Karvapää on helpottanut oloani ainakin pimeän ja mörköjen suhteen :)


Kaikki, jotka lukevat tämän, saavat napata haasteen mukaan! Olisi mukava lukea paljastuksia... :)

4 kommenttia:

Pellon pientareella kirjoitti...

Heh, miten sen kameran käyttöohjeen lukemisen laita on? ;)

Jantiina kirjoitti...

No joo... lukemattahan nekin on... ja pikkupokkarilla on kuvat otettu edelleen.. huoh... Ehdotin kyllä Nuoremmalle Pojalle, että lukisi ne ohjeet ja sitten pitäisi pikakurssin minulle, vaan ei onnistunut...

Anonyymi kirjoitti...

Kati: Toki toki onnistuu. Eiköhän jo ensi viikolla postia ilmesty. Tiskiluutuissa kun ei nokka kauaa tuhise =)

Jantiina kirjoitti...

Kati; Hienoa! Odottelen postia :)